Reklamacje

Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z pewnymi wyjątkami wskazanymi w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).

Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i z dowodem zakupu (paragon lub faktura) lub jego kopią, odpowiednią formą przesyłki na adres: ul.Z. Miłkowskiego 3/9 , kod pocztowy 30-349 Kraków.

Zakupiony w Sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonymi odpowiednimi przepisami prawa.

Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.

Wszelkie informacje dotyczące reklamacji będą wysyłane na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail.

Klient wybiera sposób wykonania reklamacji:

  • obniżenie ceny za towar
  • wymiana rzeczy na nową
  • naprawa usterki
  • zwrot

Reklamowany towar powinien być wolny od zabrudzeń, czysty.

Przesyłka z reklamowanym towarem powinna być porządnie spakowana.

Reklamacji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia, itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.

Reklamacji może dokonać tylko klient, osoba która złożyła zamówienie w naszym sklepie.

Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach w szczególności o kolorach, nie mogą być podstawą reklamacji.

Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.

Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.

Pobierz formularz reklamacji