Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Reklamacje
Konsument, który zawarł umowę na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, może w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów (z pewnymi wyjątkami wskazanymi w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta).
Reklamację można złożyć drogą pocztową poprzez odesłanie towaru wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony sklepu i z dowodem zakupu (paragon lub faktura) lub jego kopią, odpowiednią formą przesyłki na adres: ul.Z. Miłkowskiego 3/9 , kod pocztowy 30-349 Kraków.
Zakupiony w Sklepie towar może być reklamowany z zachowaniem terminów i warunków reklamacji określonymi odpowiednimi przepisami prawa.
Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
Wszelkie informacje dotyczące reklamacji będą wysyłane na podany w zgłoszeniu reklamacyjnym adres e-mail.
Klient wybiera sposób wykonania reklamacji:
- obniżenie ceny za towar
- wymiana rzeczy na nową
- naprawa usterki
- zwrot
Reklamowany towar powinien być wolny od zabrudzeń, czysty.
Przesyłka z reklamowanym towarem powinna być porządnie spakowana.
Reklamacji nie podlegają wszelkie uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, obtarcia, rozcięcia, itp.) oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem.
Reklamacji może dokonać tylko klient, osoba która złożyła zamówienie w naszym sklepie.
Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach w szczególności o kolorach, nie mogą być podstawą reklamacji.
Sprzedawca odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego towaru kupującemu.
Niesprawdzenie paczki w obecności kuriera nie wyklucza wszczęcia procedury reklamacyjnej.