Dobór odpowiedniego rozmiaru jest warunkiem Twojej satysfakcji z zakupów. Dlatego jest dla nas ważne, abyś poświęciła chwilę szczególnej uwagi poniższej tabeli rozmiarów. Szczegółowe wymiary podane są w opisie modelu. Oczywiście nie wszystko da się ocenić na odległość, z tego powodu w Click Fashion zawsze masz możliwość wymiany towaru aż przez 30 dni od momentu jego otrzymania.
Przyjemnie, sprawnie, a finalnie satysfakcjonująco! Dokładamy wszelkich starań, żeby internetowe zakupy w Click Fashion tak właśnie wyglądały, ale bez Twojej pomocy się nie obejdzie. Wiemy, że podejmowanie decyzji nie jest łatwe, szczególnie tych dotyczących ubioru. Przebieranie, dobieranie, wybieranie – część z nas to uwielbia, część niekoniecznie, ale stawiając sprawę jasno – bez tego nie ruszymy dalej. Jeśli jednak pokonasz dylematy, rozterki i wybierzesz coś dla siebie, cała reszta procesu kupowania będzie naprawdę prosta.
ZAKUPY
1. Przy każdym produkcie znajdziesz rozwijaną listę rozmiarów z informacjami o ich dostępności. Wybierz ten odpowiedni oraz liczbę egzemplarzy, a następnie kliknij „DODAJ DO KOSZYKA”. Nie będziesz musiała go nosić, więc wcale nie trzeba się ograniczać.
2. Jeśli w Twoim koszyku jest już wszystko, co wpadło Ci w oko, kliknij ikonkę w prawym górnym rogu strony i wybierz „SPRAWDŹ KOSZYK”. Tu znajdziesz listę swoich zakupów, informacje o formach dostawy i płatności oraz miejsce na ewentualne wpisanie kodu rabatowego. Wszystko się zgadza? Decyzje podjęte? Rabaty zatwierdzone? Przycisk „PRZEJDŹ DO KASY” przybliży Cię do spotkania ze swoimi zakupami.
3. A „przy kasie”: najpierw wpisz adres do przesyłki (w tym miejscu możesz także zamówić fakturę VAT), potem wybierz formę dostawy i płatności, a na koniec przezornie sprawdź podsumowanie zamówienia. Przycisk „ZAMAWIAM I PŁACĘ” przekieruje Cię do dokonania płatności (jeśli zdecydowałaś się na przedpłatę) albo rozpocznie niecierpliwe wyczekiwanie kuriera (jeśli wybrałaś płatność za pobraniem). W tym miejscu kończą się Twoje wysiłki, a zaczynają nasze. Abyś miała pewność, że wszystko jest w najlepszym porządku – wyślemy do Ciebie maila z informacjami o przebiegu zamówienia.
REJESTRACJA KONTA
O dziwo może być jeszcze prościej. Zachęcamy do rejestracji konta w naszym sklepie, abyś nie musiała przy każdych kolejnych zakupach na nowo wpisywać swoich danych. Tym samym uzyskasz także wgląd do historii wszystkich swoich zamówień i płatności. Na początek upewnij się, że masz kilkadziesiąt sekund wolnego czasu – mniej więcej tyle nam to zajmie.
1. Kliknij w „ZALOGUJ/ZAREJESTRUJ” w prawym górnym rogu strony, a następnie „ZAREJESTRUJ SIĘ”, które otworzy formularz rejestracyjny.
2. Po wprowadzeniu i zatwierdzeniu danych personalnych Twoje konto jest już gotowe. Nie otrzymasz mailowo żadnych linków aktywacyjnych, ale pozwolimy sobie napisać do Ciebie z podziękowaniem oraz danymi do logowania (dobrze wiemy, że zamiast przyznawać się do błędu i pokornie klikać „ZAPOMNIAŁAM HASŁA” przyjemniej jest w razie potrzeby po prostu odnaleźć naszą wiadomość w skrzynce pocztowej).
3. Teraz w prawym górnym rogu strony znajdziesz przycisk „MOJE KONTO”, za pomocą którego będziesz mogła wprowadzić dane adresowe, dane do faktury, sprawdzić historię zamówień czy swoją listę życzeń. Odtąd każde kolejne zakupy będą przebiegać jeszcze sprawniej.
Są trzy metody płatności za produkty zakupione w naszym sklepie:
1. Tradycyjny przelew bankowy – po złożeniu zamówienia przelej odpowiednią kwotę na konto:
08 1940 1076 3190 6795 0000 0000 Credit Agricole
Click Fashion Group sp. z o.o. sp. Komandytowa ul. Z. Miłkowskiego 3/9 30-349 Kraków
W tytule przelewu wpisz numer zamówienia. Jak tylko zaksięgujemy kwotę na naszym koncie, Twoje zakupy zostaną przekazane do realizacji.
2. Płatność online w systemie PayU – po wybraniu tej metody nastąpi przekierowanie do systemu płatności elektronicznych PayU. Wpłata trafi na nasze konto niemal natychmiast po jej zrealizowaniu.
3. Płatność gotówką za pobraniem – kwotę zamówienia przekaż kurierowi, który dostarczy Twoją przesyłkę.
Pamiętaj, że czas realizacji zamówienia w przypadku płatności przelewem będzie nieco dłuższy, a dostarczenie przesyłki z płatnością za pobraniem kosztuje parę złotych więcej. Wybierz metodę, która najbardziej odpowiada Twoim potrzebom.
Doskonale znamy uczucie zakupowego entuzjazmu i niecierpliwości, dlatego bardzo zależy nam, żebyś otrzymała swoją przesyłkę zanim pierwsze zmaleje, a drugie wzrośnie. Nie wiemy jak szybko się niecierpliwisz, więc unikając zbędnego ryzyka – nie zwlekamy! Zdecydowaną większość zamówień wysyłamy w kolejny dzień roboczy po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Nie wszystko zależy od nas, więc liczymy na odrobinę Twojej wyrozumiałości (np. w okresach świątecznych). Dlatego w wyjątkowych okolicznościach maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 10 dni. Zawsze jednak poinformujemy Cię mailowo o dokonaniu wysyłki.
FORMA I KOSZTY DOSTAWY
Przesyłkę wyślemy pod wskazany przez Ciebie adres na terenie Polski. Koszt dostawy to:
Jeśli jednak kwota Twojego zamówienia przekracza 200 zł i uregulujesz ją przedpłatą, wysyłkę zrealizujemy na swój koszt. Pamiętaj, że promocja nie dotyczy płatności za pobraniem.
WYMIANA
wiemy, że podczas internetowych zakupów czasem ciężko idealnie dobrać kolor, rozmiar czy fason. Dlatego masz możliwość wymiany towaru aż przez 30 dni od momentu jego otrzymania. Możesz dokonać wymiany nie tylko na inny rozmiar i kolor, lecz także na całkiem inny produkt o tej samej lub wyższej wartości (za dopłatą). Pamiętaj jednak, że towar nie może nosić śladów użytkowania i musi posiadać oryginalne metki – jeśli spełnia te warunki, możesz przystąpić do procedury wymiany:
1. Sprawdź na naszej stronie czy produkt, na który chcesz dokonać wymiany, jest dostępny w kolorze i rozmiarze, który Cię interesuje. Jeśli nie – skontaktuj się z nami telefonicznie (+48 509 179 120) lub mailowo (esklep@clickfashion.pl), a postaramy się znaleźć model, na którym Ci zależy.
2. Wydrukuj i wypełnij formularz wymiany, który znajdziesz na dole strony.
3. Zapakuj towar razem z formularzem i dokumentem zakupu (paragon lub faktura).
4. Wyślij przesyłkę (na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem) na adres:
CLICKFASHION GROUP Sp. z.o.o. Sp. Komandytowa
Miłkowskiego 3/9, 30-349 Kraków
Jak tylko otrzymamy przesyłkę, natychmiast wyślemy do Ciebie (na nasz koszt) wybrany produkt.
ZWROT
Chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt? Masz do tego pełne prawo. Umożliwiamy zwrot towaru do 30 dni od daty jego otrzymania. To tylko trzy proste kroki:
1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu, który znajdziesz na dole strony. Nie musisz uzasadniać swojej decyzji, ale będziemy wdzięczni za przekazanie wszelakich sugestii, które pomogą nam udoskonalać nasze produkty.
2. Zapakuj towar wraz z formularzem i dokumentem zakupu (paragon lub faktury).
3. Wyślij przesyłkę (jej koszt ponosi Klient – nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem) na adres:
CLICKFASHION GROUP Sp. z.o.o. Sp. Komandytowa
Miłkowskiego 3/9, 30-349 Kraków
Po otrzymaniu przesyłki zwrócimy Ci pieniądze za przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 14 dni na Twoje konto.
REKLAMACJA
Wszystkie nasze produkty posiadają 12-miesięczną gwarancję. Jeśli w tym czasie zauważysz wady fabryczne lub niezgodność towaru z opisem, masz pełne prawo go zareklamować. Postępuj według wskazówek:
1. Wydrukuj i wypełnij formularz reklamacji, który znajdziesz na dole strony.
2. Zapakuj towar razem z formularzem.
3. Wyślij przesyłkę (na własny koszt – nie przyjmujemy przesyłek nadanych za pobraniem) na adres:
CLICKFASHION GROUP Sp. z.o.o. Sp. Komandytowa
Miłkowskiego 3/9, 30-349 Kraków
Gwarantujemy, że ustosunkujemy się do Twojej reklamacji w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. W przypadku uzasadnionej reklamacji, uszkodzony towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny – pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania nakładu), zwrócimy wszelkie poniesione przez Ciebie koszty transakcji lub zaoferujemy Ci inne towary do wyboru.
Poniżej przedstawiamy politykę plików cookies, które wykorzystuje Serwis http://clickfashion.pl. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz używającym tych plików jest: Click Fashion Group Sp. z o.o. Komandytowa, ul. Miłkowskiego 3/9, 30-349 Kraków.
Czym są pliki cookies?
Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) to dane informatyczne, szczególnie niewielkie pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu. Przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Pliki cookies najczęściej zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą i unikalny numer.
Do czego służą pliki cookies?
Pliki cookies zbierają podstawowe informacje i zapamiętują ustawienia Użytkownika w celu wygodnego przeglądania stron internetowych Serwisu. Służą m.in. utrzymaniu Sesji Użytkownika Serwisu, dzięki czemu ułatwiają proces robienia zakupów. Pliki cookies służą także celom statystycznym, m.in. zliczając ilość odwiedzin Serwisu.
Czy można usunąć pliki cookies?
Tak – domyślnie przeglądarki internetowe pozwalają na przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika, ale ustawienia te można samodzielnie zmienić. Ograniczenie działania plików cookies może jednak znacznie utrudnić lub nawet uniemożliwić użytkowanie Serwisu.
Jak usunąć pliki cookies?
Poziom ochrony przed plikami cookies można ustawić w każdej przeglądarce internetowej. Informacje na temat zmiany ustawień w najpopularniejszych przeglądarkach można znaleźć na poniższych stronach:
Google Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=pl
Mozilla Firefox:https://support.mozilla.org/pl/kb/ciasteczka
Internet Explorer:https://support.microsoft.com/pl-pl/help/196955/how-to-set-and-customize-cookies-settings-in-internet-explorer-5